Ο Δεκάλογος της Σύλληψης και της Γονιμότητας

Ο Δεκάλογος της Σύλληψης και της Γονιμότητας
  1. Στοχεύετε σε ένα υγιές σωματικό βάρος.Σε περίπτωση υπερβαρότητας, μείωση της τάξεως 5-10%  του  βάρους μπορεί να κινητοποιήσει την ωορρηξία.Από την άλλη,μειωμένο σωματικό βάρος συνοδευόμενο από κακή θρέψη της γυναίκας δεν μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη υγιούς πλακούντα.
  2. Αποφύγετε τα μερικώς υδρογονωμένα λιπαρά οξέα ή τρανς λιπαρά που συναντώνται σε βιομηχανοποιημένα τρόφιμα και στο πρόχειρο φαγητό.
  3. Ενισχύστε τη διατροφή σας με ω-3 λιπαρά οξέα (λιπαρά  ψάρια, ξηροί καρποί, σπόροι), μονοακόρεστα λιπαρά και βιταμίνη Ε από το ελαιόλαδο,τους ξηρούς καρπούς,τα όσπρια και το αβοκάντο.
  4. Καταναλώνετε κυρίως φυτική πρωτεΐνη (όσπρια, κινόα)και λιγότερο πρωτεΐνη από τα ζωϊκά προϊόντα.
  5. Προτιμήστε ολικής άλεσης σιτηρά έναντι των επεξαργασμένων δημητριακών τα οποία προκαλούν  απότομη αύξηση στη γλυκόζη αίματος καθώς και υπερινσουλιναιμία.Τα  αυξημένα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα επιφέρουν  μεγαλύτερη κυκλοφορία της ελεύθερης τεστοστερόνης στο αίμα εμποδίζοντας την διαδικασία της γονιμότητας.
  6. Ελέγχετε τα επίπεδα του φυλλικού οξέος και του σιδήρου στο αίμα.
  7. Καταναλώνετε καθημερινά τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών με απώτερο στόχο ν’αυξήσετε την καταναλώσή τους. Η ποικιλία στα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξίσου σημαντικός στόχος που θα καλύψει καλύτερα την ανάγκη του οργανισμού σας σε θρεπτικά συστατικά.
  8. Απομακρύνετε από την διατροφή σας τα αναψυκτικά.
  9. Καταναλώνετε με μέτρο καφέ και τσάι και ενυδατωθείτε κύριως μέσω του νερού.
  10. Η άσκηση είναι ευεργετική όταν ακολουθείτε το μέτρο.Η υπερβολική άσκηση δυσχεραίνει τη σύλληψη.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>