Crash test στα χριστουγεννιάτικα γλυκά!

Crash test στα χριστουγεννιάτικα γλυκά!

Εορταστικά γλυκά

Θερμίδες (kcals) Λιπαρά  (γραμμάρια)
Κουραμπιές 40 γρ. 240 9
Μελομακάρονο 35γρ. 190 8
Κορμός σοκολάτας

( 1 κομμάτι 200γρ.)

430 32
Δίπλες (1 τεμάχιο 45γρ.) 170 4.5
Βασιλόπιτα τύπου κέικ

(1 κομμάτι 100γρ.)

250-350 20
Βασιλόπιτα τύπου τσουρέκι

( 1φέτα 100 γρ.)

255-350 7.5-16
Ιταλικό πανετόνε 110γρ. 405 18
Βρετανική πουτίγκα (1κομμάτι 200γρ.) 430

14

 

Η βασιλόπιτα, ο κουραμπιές, και  o κορμός σοκολάτας είναι ενεργειακά πυκνά γλυκίσματα  υψηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένο λίπος και χοληστερόλη. Αντιθέτως, το μελομακάρονο – χωρίς την επικάλυψη σοκολάτας- αν και δεν διαφέρει σημαντικά στις θερμίδες,αποτελεί εξαιρετική πηγή μονοακόρεστου λίπους,αντιοξειδωτικών στοιχείων και πολυφαινολών, λόγω των υλικών παρασκευής του.Συνεπώς, η υψηλή θρεπτική του αξία καθιστά το μελομακάρονο ιδανική επιλογή και για την υγεία της καρδιάς. Ωστόσο, όλα τα γλυκίσματα αποτελούν διατροφική παγίδα εφόσον δεν ακολουθείται το μέτρο στην κατανάλωσή τους.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Comments are closed.