Γνωρίζετε ότι ….

Γνωρίζετε ότι ….
  • Το τυρί μπορεί να περιέχει περισσότερο κορεσμένο λίπος από μία απλή πίτσα ή από ένα burger.
  • Tα αναψυκτικά καθώς και τα αθλητικά ποτά περιέχουν περισσότερη ποσότητα ζάχαρης από κάποια αρτοσκευάσματα (πχ κέικ, μπισκότα),από τα ζαχαρωτά και από γλυκά με βάση το γάλα.
  • Το βούτυρο, το λίπος στο δέρμα του κοτόπουλου και τα υδρογονωμένα φυτικά έλαια είναι όλα στη δομή τους στερεό λίπος.
  • Εκτός από το ελαιόλαδο, το λάδι canola ή κραμβέλαιο είναι πιο υγιεινό για μαγείρεμα σε αντίθεση με το βούτυρο, τη φυτίνη και την μαργαρίνη.
  • Tα μπιζέλια αποτελούν ιδανική τροφή άπαχης πρωτεΐνης και μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας στη διατροφή.Αντιθέτως, τα πράσινα φασολάκια είναι αμυλούχα λαχανικά με ελάχιστο ποσοστό πρωτεΐνης.
  • Το άγριο ρύζι και το ποπ κορν είναι σιτηρά ολικής άλεσης και όχι το κους κους ή το πολύσπορο ψωμί.
  • Ως προς την κατανάλωση λιπαρών ψαριών συστήνεται η αποφυγή γαλέου, ξιφία, σκυλόψαρου τα οποία συγκεντρώνουν υψηλά ποσοστά μεθυλυδράργυρου .Οι έγκυες πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση των παραπάνω ψαριών και να περιορίσουν την κατανάλωση λευκού τόνου σε 180 γραμμάρια εβδομαδιαίως.
  • Το 20% ή το 1/5 της ολικής πρωτεΐνης που καταναλώνουμε πρέπει να καλύπτεται μέσω της κατανάλωσης ψαριών.Έτσι αντικαθιστούμε μία μερίδα κρέατος ή κοτόπουλου με ψάρι σε εβδομαδιαία βάση.
  • To σιρόπι σφενδάμου είναι φυσική γλυκαντική ουσία στην οποία συναντάμε υψηλά ποσοστά μαγγανίου και ψευδαργύρου. Ανάλογα την ποικιλία, το σιρόπι σφενδάμου μπορεί να περιέχει μέχρι και 24 διαφορετικές φαινολικές ενώσεις,γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Comments are closed.